Szolgáltatók

A héten több dolgot is el kellett intéznem, amihez mindenféle multi cégnek az ügyfélszolgálatát is igénybe kellett vennem. Annyira kifacsaró egy élmény volt, hogy muszáj róla írnom.

Csütörtökön még csak végigpörgettem az agyamban, hogy hova is kell ellátogatnom majd, ha bemegyek az Örsön található Árkádba és Sugárba. CIB, OTP, Vodafone, T-Home, MediaMarkt és egy elektronikai bolt.

Kezdjük talán az egyszerübbekkel és a sikerélményt okozókkal. A hálószobában elromlott a 8000 forintos fényerőszabályzó villanykapcsoló, így elmentem oda ahol vettem és rendeltem egy újat. Az eladó totál nem volt segítőkész, de ezt már megszoktam, találkoztam vele korábban is. A rendelt termék azonban pénteken megérkezett, így elmentem és kifizettem. Kértem még 5m-es jack-jack kábelt, nem volt, adtak helyette 1,5m-est és egy 5m-es hosszabbítót, majd közölték milyen jól jártam, hisz ez 6,5 méter. Rá is jöttem, hogy nekem ez így nem kell, odaadtam Anyunak, otthon jól jön. A villanykapcsoló beszerelésétől paráztam kicsit, de végülis sikerült egyedül beszerelni és az áram se baszott meg :)

MediaMarkt-ba szeretek menni, csak mindig elcsábulok és sokat költök. Olyan ez mint a játékbolt, nem tudok úgy kijönni, hogy ne vegyek valamit. Most töltős elemekre pályáztam, de ha már ott jártam érdeklődtem technikai újítások felől, megkérdeztem van-e wireless fülhallgató. Volt. Vettem. Akciósan Smile Jó cucc, 100 méterig jó, több csatornát is tud fogni, így másnap visszamentem és vettem még egyet, hisz csak ketten vagyunk, meg aztán számítógépből is több van, TV-ből is kettő, még kellhet is a két adó. Itt gyorsan ment a garancia és számla igénylés is, korrekt.

A CIB is olyan volt, amivel alapvetően elégedett vagyok, itt akartam új bankszámlát nyitni, mert amit eddig tapasztaltam cégek terén náluk az jó volt. Az OTP-t meg ott akarom hagyni, mert igaz hogy 10+ éve OTP-s vagyok, de szerintem többet vontak már le mindenfélére, mint az eddig benttartott pénzem fele. A semmiért sok a havi 1k+ huf. Nah de a CIB. Odamentem este, tök nagy tömeg, nah mondom ezt se várom ki. Mókából kértem egy számlanyitós sorszámot és hopp, már én is következtem mindenkit megelőzve. Remek, pont ennyi esélyt adtam nekik, ha az első sorszám nem én leszek, tiplizek haza. Itt is remekül ment minden, nem kell most már 3 kódot fejben tartanom, mindent összevontunk és nem is akartak rámtukmálni mindenféle drága dolgot.

És innentől kezdve viszont semmi nem ment simán. Mivel pénteken kifutottunk az időből, szombatra halasztottuk a maradék dolgokat. CIB-ben volt még egy bankkártya átvétel (ez 10 perc alatt megvolt), OTP-ben a számla megszüntetés, a T-Home-nál reklamáció, a Vodafone-nál pedig érdeklődés az új iPhone4-ről. Mindent kinéztünk, hogy hogyan tartanak nyitva, majd nekivágtunk. CIB 14:00-ig, itt 13:10-kor már végeztünk. OTP 16:00-ig, itt viszont nem foglalkoztak velünk, hétvégén számla megszüntetést nem csinálnak. Ez adott egy alaphangulatot, mert 2 nap alatt nem sikerült mindent elintézni, jövőhéten is foglalkozhatok még velük.

Aztán jött a kedvenc, a T-Home. Róluk nem vagyok jó véleménnyel, mert semmit se csinálnak meg időre, nem azt adják amit várok de legalább drágák. Az előző albérletben volt internetem, 8/1 Mbit/sec + IP TV 15k/hó-ért. Most van internetem 80/20 Mbit/sec + HD TV adás 3.5k/hó-ért a Diginél. Májusban elköltöztem és most kaptam decemberben egy behajtó cégtől felszólítást, hogy fizessek 50k-t, mert, mert miért ne. A T-sek azt mondták, hogy én lógok nekik. Kérdem én mivel? Úgy mondtam le a szolgáltatást, hogy bementem hozzájuk személyesen, ekkor azt mondták addig nincs felmondás míg minden be nincs fizetve, ekkor szépen ki is csengettem 32k-t és megegyeztünk, hogy mi az az időpont amikortól nincs szükségem a netre, mert már nem leszek ott és hogy kijönnek majd a modemért is. A modemért nem jöttek, az internetem a megbeszéltek előtt megszünt 3 nappal... Most meg követelőznek, behajtócégen keresztül, akiknél nem tudok semmit elintézni, mert ők nem a T. Bebaktattam hát ismét hozzájuk. Elpanaszoltam a problémát, de nem akart velem foglalkozni a csaj, mondván hogy hozzak papírokat. Ember, 7 hónapja nem vagyok ügyfél, a költözésnél kidobtam mindent, a számlákat bekönyveltem magamnak, tudom mit és mikor fizettem. Azt is, hogy szolgáltatás biztosan nem volt a befizetés után. Meg le se tudtam volna mondani, ha nincs minden rendezve. Jó-jó, utánanéz. Látta, hogy máj. 27-én befizettem a 32k-t és hogy jún. 3-mal ki is kötöttek mindent. Akkor? Akkor kéremszépen én tartozok még az április és május hónapokkal, továbbá júniusra is kiszámoltak valami minimális összeget. Aham, de akkor mit fizettem én be lemondás előtt? Az egyik tétel szerinte a március, a másik tétel pedig a le nem adott modem. Hmm??? A modemért megbeszéltük, hogy kijönnek, a hónapokat pedig mindig fizettem havonta és a végén meg egyben amit bemondtak. Gyanus ez nekem. Minden esetre azt mondta, hogy hozzam be a modemet és akkor azt jóváírják, de fizessek még 15k-t. Ebből az összegből most 4-5 hónapig netezek 10x gyorsabban mint amit ők adtak... Felment a pumpa. Megkérdeztem, hogy a mobilinternettől mennyiért tudok megszabadulni, ha már 0-ról 2k-ra, majd 3.9k-ra végül 4.2k-ra emelték. Van még kéremszépen 10 hónap hűség, ami 10*4.2k ha fizetek tisztességgel, de ha most felmondom, akkor 55k. Megfogadtam, T-nél soha semmit többet!!!

Irány a Vodafone. Velük harcolok már azóta, hogy árulnak iPhone4-et. 10 éve vagyok ügyfél, annyira szeretnek, hogy 35%-ot mindig jóváírnak a számlám végéből. Ezt nem tudom mivel érdemeltem ki, de azt gondoltam, hogy akkor vagyok valaki náluk. MOL-os flottás szerződésem van, ez se kis cég, talán lesz valami kedvező ajánlatuk a készülékre, hamár úgyse vettem azt vagy 5 éve, amikor meg nem kell akkor kínálgatják. Írtam is nekik jól. Azt írták, hogy most még nem tudják, nincs még kidolgozva az egész, de annyiért amennyiért a normál előfizető (VitaMax) megkapja, annyiért én is, 192k. Kösz nem, ennyiért hozattam volna Kanadából is függetlent. Vártam hát, dolgozzák ki azt az ajánlatot és most megérett az idő, hogy elémtárják. Nem haladtak semmit, most is ennyiért kínálták. Megnéztem hát, hogy akkor most mi is legyen, menjek át ilyen Smart X csomagba? Osztottam szoroztam, és végülis kijött, hogy bár bukom a 35%-ot, a percdíjam is rosszabb lesz, nem kell előfizetnem 5.5k-ért adatforgalomra és 150k-t spórolok a telefonon, így 2 éves intervallumban jobban jövök ki. Bye-bye MOL. Ezt persze az Árkádban nem tudtam elintézni, ők csak viszonteladók, menjek az Arénába. Ide már az okosokat gyűjtötték össze, tudtak válaszolni a kérdéseimre. Persze megszívni megszívtam, mert hiába tudok ügyfélbiztonsági kódot meg ilyenek, Anyci nevén van az előfizetés és ha át akarom hozni a saját nevemre, akkor kell ő is. Emellé még fizessek 25k-t, mert felmondom a MOL-os hűséget (a hűség az volt, hogy nem vettem telefont, ezért havonta 600 Ft-tal kevesebbet kellett fizetnem), az előfizető váltás kb 5k lesz és a telefon nincs raktáron, várjak 1-2 hetet, de majd szólnak. Vasárnap reggel feljött Anyu és náluk kezdtünk. Ugyan azt a csávót kaptuk vissza, tudta mi a helyzet, intézett mindent. Várnunk mondjuk kellett vagy fél órát, mert mindent fel kellett küldeni a központba, ahol azt jóváhagyták. Közben járt az agyam és megkérdeztem, amire már régóta vágyom, de soha nem volt elérhető, a 70/242-7543, azaz a 70/CHARLIE. Szabad. Katt-katt-katt. Hogyan szerezzem én ezt most meg, hogyan lesz jó? MOL-os csomag? Nem azt nem tudunk kötni, mert kell hozzá MOL-os igazolás 30 napnál nem régebbi. IKEA csomag, hmm, igen ez jó lesz. 16.6 Ft/perc, másodperc alapú, minden IKEA-st igyen hívok és a 2500 FT hálózaton belül lebeszélhető. Remek, DEAL. Csináljuk. Még kell valami engedély, de hétfőn kiderül lesz-e új számom Smile. Ha már itt vagyunk, a vicc kedvéért megkérdeztem a 70/ADRIENN-t is, és ez is szabad volt. Teljesen felvillanyozódtam, végre egy jó nap. IKEA-ban ez is megszerezhető. Haza is jöttem, Adrival megbeszéltem, majd visszamentünk. A kapkodásban persze csak a tárcám maradt itthon az iratokkal... Mehettem vissza 3. alkalommal is, de nem érdekelt. Kielégítettem ismét vásárlás igényemet és kiült a mosoly az arcomra. A 25k bünti meg csak 7.2k lett, mert azért utánanéztünk mit is írtunk alá korábban.

A héten még egy nagy csatám volt, ez pedig a lakás miatt az építtetővel és üzemeltetővel. Minden szép és jó ebben a lakóparkban, csak a hozzáállásokkal van egy kis baj sokszor... nem mindig. Decemberben felütötte fejét nálunk a penész, én meg ilyet még nem láttam kértem hát a helyi erők segítségét. Jöttek és kivizsgálták hétfőn. Jegyzőkönyv minden, majd vizsgálódnak. Akiket megkérdeztem, mindenki azt mondta, hogy szigetelés probléma lesz, ne hagyjam hogy a nyakamba varják a dolgot, hogy mi nem szellőztetünk (naponta 1-2 alkalommal szellőztetünk). Jött is a jelentés, a modern megoldások következménye, hogy a pára nem tud elmenni, abból meg lesz a penész. A mérések az alábbiak voltak: 20.9C, 67.7%; 17.4C, 69%; 17.0C, 65.7%, ahol % a páratartalom. Nah most mi azóta vettünk mérő eszközt, ami megjegyzi a maxot és minimumot, ez ezt mutatja: min: 19.7C, 47%; max: 24.9C, 63%. Tehát főzés közben se sikerült még azt produkálnunk 5 nap alatt, amit nekik. Miért nem lehet korrektnek lenni? A Jelentés eleje amúgy még C épület III/1-nek szólt, a végén meg már G épület fsz./1 voltunk. Csak azért nem húztam fel magam, mert elolvastam szakoldalon minek a következménye a penész és hogyan lehet elhárítani és meggyőzött, hogy egyszerüen a modern szigetelőanyagok mellé kell autómata szelőztetőrendszer...

Még egy érdekesség így a végére. Vettem egy domaint egy új külföldi szolgáltatónál, nem is az olcsó fajtát. Amikor regeltem még be tudtam lépni, azt írták 24 órán belül meglesz a domain, majd másnap fura üzenettel: "We can not let you login, please contact our staff for assistance." már nem engedett. Ez is mi b@zdmeg? onlydomains.com-ot kerülje mindenki!

Chaar-Lee

    A cél voltaképp mi is?
    A cél, megszűnte a dicső csatának,
    A cél halál, az élet küzdelem,
    S az ember célja e küzdés maga.

    Login
    Youtube videók
    Friss kommentek

    Eladó Ház Üzlet Ercsi
    Eladó Családi Ház Ercsiben