Horvátország, Rab sziget I.

Indulás előtt kb 1 héttel találtuk ki, hogy lemegyunk Horvatországba Petráék lakókocsijához. Az ötlet azért jött hirtelen, mert az eredetileg betervezett csajos utazás nem jött össze, így Petrának új utitársak után kellett nézni. Engem nyilván érdekelt a meleg és homokos tengerpart, már csak 2-3 másik embert kellett meggyőzni, hogy legyen 30k-ja egy egyhetes nyaralásra. Végül Blondy és Snoopy kötélnek állt, és Petra apukáját (Tibi) is sikerült lecsábítani, aki nagyon jól ismeri a helyet, így a strandoláson kívül valószínű, hogy eldugott partok és búvárkodás is vár majd ránk.

Blondy vasárnap délután 6-kor felszedte Snoopyt a keletinél, majd lerakták az autót nálunk és hármasban indultunk Szekszárdra, ahonnan majd a Zafirával indulunk tovább. Szegény autóm pont az előző nap jött vissza a szerelőtől, ahol 40k-t költöttem rá, így bizakodva, de egy kis félsszel indultam neki a 150km-es útnak. Igazából Vegas után le akartam már cserélni, de Vegasból nem úgy sikerült hazajönni, ahogy eredetileg terveztem :). Szóval hárman beültünk az XRi-be és irány Szekszárd. Dunaföldvárnál kitalálta Blondy, hogy neki sör kell, így a benzinkútnál félreálltam és bementünk a boltba. Az autónak van egy olyan speciális képessége, hogy meleg motornál nem tud elindulni gázzal csak benzinnel, nah most ezt oda fejlesztette, hogy benzinnel se indult el (valószínű nem az utolsó 50m-en kellett volna átkapcsolnom). Szóval a sörözés után a két pirospólós napszemüveges ürge (Snoopy és Blondy) tologathatta az autót. Ezek után viszont sima utunk volt Szekszárdig.

Szekszárdon kajálás és alvás, másnap pedig indulás. Bepakoltunk mindent az autóba, a hátulján kilátni nem lehetett. Az első kalandra pedig fél óránál többet nem kellett várni :) Még jóval Siófok előtt kitaláltuk, hogy tankolunk egyet. Igen ám, csak az senkinek nem jutott eszébe, hogy ez az autó dizeles, így a 95-ös benzin nem jó bele. 13 liter után aztán kapcsolt Tibi agya, de akkor már nem tudtunk mást csinálni, mint a 2 autótologatós fiatalembert ismét munkába állítani és a Citron kereskedésig tolatni velük az autót. Nah jó, azért mi is besegítettünk. Ott leszívták a tankot és tehettünk egy újabb próbát a benzinkútnál. Természetesen a baj nem jár egyedül, ezért Blondy még mikor az aknán állt az autó, gyorsan kinyitotta a csomagtartót, ahonnan a kajás szatyor ugrott elő és egyből a földön találta magát. A baracklekvár nem bírta a kiképzést és beterítette a kolbászt és minden egyéb dolgot ami zacskóban volt. Itt már tudtuk, hogy mindenkire vár még ma balfaszkodás. Indulás után 5 perc és Petra alakítása jött. Félhalkan felsikoltott, hogy "Otthonhagytam a bogyókat!", ahol a bogyók a fogamzásgátlót jelentik. Ezt 10 perc alatt orvosoltuk, mert az első patikánál síró képpel bement, kicsit feltupírozta a történetet és kisírt 1 havi adagot.

Innen probléma nélkül lejutottunk az autópályán Rab szigetére. Itt viszont jött az én mutatványom és a sziget elején elkezdett esni az eső, majd mire a mi városunkig értünk, már szakadt izomból. Ekkor jöttem rá, hogy az a kevés nyaralás amit tengerparton töltöttem mindig ilyen idővel járt. Többiek azt mondták, hogy 1 napot adnak nekem, de ha így marad máshova költöztetnek. Bepakolás után aztán kimentünk a tengerpartra a sötétben, én pedig a többieket hátrahagyva vagy 30-40m-t gázoltam a tengerbe, ahol még mindig csak térdig ért a víz. Annyira élveztem, hogy kifelé már futva jöttem, hogy a többiek is kapjanak a sós tengervízből, de erre csak én basztam rá, mert a gatyám elázott és pakolhattam ki száradni. Este nyilván zuhogott az eső, így szarrá ázott, de ez már a következő nap története...

Chaar-Lee

A cél voltaképp mi is?
    A cél, megszűnte a dicső csatának,
    A cél halál, az élet küzdelem,
    S az ember célja e küzdés maga.